Omschrijvingen van kinderen

Een forumonderdeel voor algemene dingen over windhonden.

Moderators: Anne, Leen

Re: Omschrijvingen van kinderen

Berichtdoor filip op di 27 apr 2010, 12:14

blondie schreef:Oei, Filip, je lijkt mijn zoon wel
Laatst stond er een mollig jongetje van onze straat door de brievenbus te gluren of onze dochter nog niet klaar was met eten.
Ze zouden samen gaan spelen.
Roept onze 16 jarige zoon: hey dikke, we zijn aan het eten.
Dat jongetje was er helemaal uit.
Heb ik later maar tegen hem gezegd dat hij dat ook tegen Zeus (onze galgo ) zegt......
Miranda.

Tja, wie de bal kaatst...
filip
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor ellenborro op do 22 jul 2010, 12:14

Vorige week vroeg iemand mij of Feliz "zo een afgaan" was.
Feliz is een Greyhound.....IETSIE anders.... :roll:
Afbeelding
ellenborro
Puppy
Puppy

Berichtdoor Lichtje op do 22 jul 2010, 13:02

ellenborro schreef:Vorige week vroeg iemand mij of Feliz "zo een afgaan" was.
Feliz is een Greyhound.....IETSIE anders.... :roll:

:whaha: :mrgreen:
Afbeelding
Lichtje
Quarantaine
Quarantaine

Berichtdoor Melle op do 22 jul 2010, 13:25

Ik liep op Soestduinen en daar waren ouders met 2 kinderen. Een jongen en een meisje. Ik zag ze al kijken. Tot het meisje (ongeveer 8 jaar) naar me toe knwam; "mevrouw? Hoort deze zo? Dat je z'n ribben kunt zien of heeft ie honger??" :rol:
Afbeelding
Melle
Eye catcher
Eye catcher

Berichtdoor Zeno op do 22 jul 2010, 14:23

gisteren een jongentje: "kijk daar!! allemaal "loophonden"
Zeno
*Uitlaatservice*
*Uitlaatservice*

Berichtdoor ellenborro op do 22 jul 2010, 15:10

Hier pas nog een toerist....oeh!! wat een joekel van een whippet!!! :roll:
Afbeelding
ellenborro
Puppy
Puppy

Berichtdoor VeganCatgirl op do 22 jul 2010, 15:57

tof topic :)

mijn vriend zijn neefje over mijn kat, een Maine Coon (die schijnen een norse blik te hebben): Ayla is boos
VeganCatgirl
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor jillie-t op ma 26 jul 2010, 23:39

Wij liepen laatst in een winkelcentrum roept een kindje: MAM!!!! KIJK EEN KAMEEL!!!!!
Waarop die moeder zegt: nee joh, dat is een hond!
Maar het kleine mannetje was toch echt overtuigd dat onze galgo een kameel was :smile:
jillie-t
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor Von op di 27 jul 2010, 01:34

"Hee papa, dat is een spijkerhond"

[papa lacht besmuikt :mrgreen: ]
Behoud hondenlosloopgebied pietersberg voor de honden!
Von
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor miss e op di 27 jul 2010, 03:18

Vorige week toen we op wandel waren op de Kesselse Heide met Axel, Sevi (en bijhorende baasjes natuurlijk :mrgreen:) Samuga, Ice en mijn vriendje met Niki en Olivia,
kwamen we op een gegeven moment 2 dames tegen die maar niet snapte waarom onze galgo's niet bang waren,
tja mevrouw niet alle galgo's zijn bang hoor.(had ik beter niet gezegd)
Want mijn zin was nog niet ten einde of de 2 dames willen gelijk dieje met zijn mooie ogen strelen,
en zo als zovele willen ze Ice natuurlijk boven op zijn kop strelen.
Dus Ice zien 2 vreemde handen zijn richting uit komen en duikt weg achter mij en Samuga.
Antwoord van de beide dames: ziede wel dat die bang zijn :roll:

Waarop ze zich tot Olivia en Niki wenden,
want dat zijn toch geen windhonden zeker :gek:
Jawel mevrouw het zijn halfwindhonden en het ras is een podenco.
De dames kijken elkaar aan,
kijken terug richting mijn vriendje en vragen bijna in koor,
een POWATTE? :rol:

Zaterdag op de avondwandeling van AGV komen we voorbij een groepje jeugd (van rond de 16j. gok ik)
Enige meisje in de groep over Ice: Kijk hoe sierlijk die loopt, net als of hij danst (eigenlijk was Ice al redelijk in paniek aan het slaan en daardoor fameus aan het trekken aan de leiband omdat Ice "zijn roedeltje" kwijt was (Mijn vriend liep met Buck en Niki een eind voor ons uit)) Maar ikke eigenlijk stiekem wel een beetje heel fier :oops:
Begint 1 van die gasten uit dat groepje heel hard te zeggen 'ja, en ze maken die kapot in Spanje als die niet dienen...
(Oké hij heeft wel gelijk maar het was de manier waarop hij dat vertelde :roll: )

Sinds eind november 2009 hoor ik ook heel vaak oooohhhhh die ogen :mrgreen:
Of soms zijn er wel mensen die niks meer horen van wat hun echtgenoot verteld,
omdat ze "verdronken zijn" in Ice z'n ogen Zonder namen te noemen :music: :smile:
Afbeelding

If there are no dogs in Heaven, then when I die, I want to go where they went.
miss e
Oost-Indisch doof
Oost-Indisch doof

Berichtdoor Monique op di 27 jul 2010, 10:53

:rol:
Afbeelding
Monique
Langneus
Langneus

Berichtdoor Naära op di 27 jul 2010, 11:11

Gisteren in het park twee pubers op een bankje. Zegt de ene jongen tegen de ander: "Zo, moet je kijken wat een dunne hond. Anorexia-hond." Meestal heb ik niet zo'n zin om op die compleet onzinnige opmerkingen te reageren maar nu kon ik even niets anders. Dus ik draai me om en zeg enkel "Dat hoort zo hoor". Waarop de jongen me oprecht verbaasd en geïnteresseerd aankijkt en vraagt: "Oh ja, is dit dan zo'n hazewind??? Die kunnen hard hé!!!"
Effe een andere reactie die ik verwacht had van de vaak compleet ongeïntereseerde en verre van vriendelijke pubers :smile:

Blijf het trouwens opmerkelijk vinden dat iedereen de windhond toch wel schijnt te kennen. En helemaal dat iedereen ze altijd kennen als hazewind :roll:

Maar toch zijn mensen altijd verbaasd om zo'n kleine windhond te zien. Klein, pffff, Fien is verdorie 51 cm. allesbehalve klein voor een Whippet :mrgreen:
Maar ze kennen de Greyhound en de Afghaan maar weten niet dat er heel veel verschillende windhondsoorten zijn en dat Fien gewoon goed is en geen dwerg of pup die nog veel gaat groeien ;)

En als ik samen met m'n vriendin loop is het natuurlijk altijd: "Hé, heeft die witte nou 2 verschillende kleuren ogen?"
He is your friend, your partner, your defender, your dog. You are his life, his love, his leader.
He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion.

Afbeelding
Naära
Trainer
Trainer

Berichtdoor Isa op di 27 jul 2010, 12:29

ellenborro schreef:Hier pas nog een toerist....oeh!! wat een joekel van een whippet!!! :roll:

hhahahhahaha die is goed!! :smile: :smile: :smile: :rol: :rol: :rol:
agh ja ,.. de onwetende mens he,... :hihi:
Deze zomer: om zoek naar een Italiaantje en een Klee Kai !!! :shake: :dance: :shake:
Afbeelding
Isa
Neus
Neus

Berichtdoor amoreke op wo 28 jul 2010, 22:01

miss e schreef:Sinds eind november 2009 hoor ik ook heel vaak oooohhhhh die ogen :mrgreen:
Of soms zijn er wel mensen die niks meer horen van wat hun echtgenoot verteld,
omdat ze "verdronken zijn" in Ice z'n ogen Zonder namen te noemen :music: :smile:

Hmm rare mensen :smile: :oops: ...

Had hier 2 weken geleden een meisje van 8 dat met haar ouders langskwam voor hun puppy van elf weken, om te zien of de puppy bij mij zou kunnen blijven tijdens hun vakantie. Chanceke: Candela heeft geen schrik van kinderen.

Ik vroeg dus heel serieus om NIET naar Candela te kijken en haar zeker niet aan te raken nog voor de mensen binnen waren. Na 5min in de tuin te staan babbelen waren we de kleine meid kwijt. Ze zat heel braaf bij Candela op haar kussen en Candela had zich netjes onderuit gestrekt gelegd met haar neus op de schoot van de kleine. Zegt ze doodleuk 'kijk eens mama, Bambi slaapt, ik wil er ook zo eentje, Shinta is niet zo leuk als deze' :D Shinta was haar cocker puppy :') En toen stond ik daar met mijn mond vol tanden... Ouders beetje kwaad uiteraard omdat ze de puppy voor hun dochter hadden gekocht na heel wat zeuren en zagen :')
In loving memory of Jade
For most people, a dog is a man's best fried, to me, she was even more than an angel <3
amoreke
C-klasser
C-klasser

Berichtdoor VeganCatgirl op do 29 jul 2010, 15:52

In Versailles vroeg er een meisje of Boika (greyhound) een whippet was, want zijzelf had een whippet :D
VeganCatgirl
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor VeganCatgirl op do 29 jul 2010, 17:09

toen ik aan het wandelen was met de hondjes zei een man: hou ze maar goed vast hoor, meisje, want ze kunnen rap lopen
VeganCatgirl
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor Miriel op do 29 jul 2010, 20:20

Wat zei je terug? "Ik kan nóg rapper, meneer?" :mrgreen:
Afbeelding
Miriel
Skinny
Skinny

Berichtdoor VeganCatgirl op vr 30 jul 2010, 12:34

dat betwijfel ik :D
VeganCatgirl
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor Isa op vr 30 jul 2010, 12:50

VeganCatgirl schreef:In Versailles vroeg er een meisje of Boika (greyhound) een whippet was, want zijzelf had een whippet :D
--> vreemd dat mensen zich niet meer in hun hond en soortgenoten verdiepen :mrgreen: :gek:

VeganCatgirl schreef:toen ik aan het wandelen was met de hondjes zei een man: hou ze maar goed vast hoor, meisje, want ze kunnen rap lopen
Miriel schreef:Wat zei je terug? "Ik kan nóg rapper, meneer?" :mrgreen:
VeganCatgirl schreef:dat betwijfel ik :D

hahhahahahahhaahaha!!! :smile: :smile: :smile: :rol: :rol: :rol:
Deze zomer: om zoek naar een Italiaantje en een Klee Kai !!! :shake: :dance: :shake:
Afbeelding
Isa
Neus
Neus

Berichtdoor VeganCatgirl op di 03 aug 2010, 19:39

daarnet ook weer van fietsers:

* ze rijden voorbij en ik hoor ze nog zeggen (ik was alleen met maty op pad):
- dat was een windhond
- hij was schoon van kleur

:hihi:

* nog een groepje fietsers
- kijk ne windhond
- dat zijn erge honden hoor, als die een konijn zien, dan gaan ze der achter, ze zouden door de omheining gaan ook

:hihi:
VeganCatgirl
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor amoreke op wo 04 aug 2010, 16:49

och nee die laatste vind ik wel goed :D

Ik heb gisteren een kindje aan het huilen gekregen :oops:

Meisje van een jaar of 4, op haar 4-wieler met opa op wandel, kom ik langs met Zita maar haar pootje zit nog in de windel.

Begint dat meisje heel hard te huilen en opa vraagt 'maar meiske toch wat scheelt er'?

Zegt dat meisje heel beteuterd: 'dat hondje heeft pijn en ik wil niet dat die pijn heeft :cry: '

Dat was echt zoooo lief :hug:
In loving memory of Jade
For most people, a dog is a man's best fried, to me, she was even more than an angel <3
amoreke
C-klasser
C-klasser

Berichtdoor bibi op wo 04 aug 2010, 17:22

Oohh zo lief :love:
Afbeelding
bibi
Graag geziene gast
Graag geziene gast

Berichtdoor Paco&Co op ma 23 aug 2010, 20:13

*GRIJNS* Heb al erg moeten lachen om alle uitspraken... heb er ook nog eentje van een tijdje geleden:

Samen met manlief én Paco stond ik bij de uitgang van een supermarkt; manlief stond even te praten met een kennis en ik maakte met Paco een beetje plaats voor een moeder met 2 kinderen van een jaartje of 7 die een winkelwagentje wilde halen. Moeders stond in haar portemonnee te zoeken naar een muntje voor in de winkelwagen en de 2 kleintjes kregen Paco in 't oog. Ze vroegen netjes of ze hem even mochten aaien en of ze heel voorzichtig moesten zijn als 'ie heel bang was ( :thumbs: , applaus voor deze keurig opgevoede kindjes!). Nou is Paco in voor allerlei soorten aaien, dus no problemo voor hem (hij ging er eens goed voor zitten :mrgreen: )
Ze vroegen gelijk hoe hij heette en natuurlijk dat hij best dun was en dat ze alle botjes konden voelen, vooral die daar aan de zijkant (wijzend op zijn buik)
Moeder kwam er achter dat ze geen gepast geld had en ging even wisselen binnen, terwijl ze eerst even had gevraagd of ik de kinderen even in de gaten wilde houden. Binnen een minuutje was ze terug, haalde een wagentje en riep dat de kinderen mee naar binnen konden om de boodschappen te gaan doen.
Die waren echter nog zo bezig met Paco dat ze niet zonder slag of stoot mee gingen. Ze probeerde ze om te kopen door te zeggen dat ze mochten uitzoeken wat ze 's avonds gingen eten en noemde al wat lekkere dingen op. 1 kindje liep al snel op haar af, terwijl de andere nog even bleef aaien. Moeder gooide vanalles in de strijd: knakworstjes, friet, pannenkoeken, aardbeien, lasagna... het andere kindje liep wat aarzelend ook naar moeder, keek nog een paar keer achterom naar Paco en riep toen heel hard: "Ik weet het mama.... SPARERIBS!!" :smile:

En nog ééntje (maar geen kinderuitspraak): tijdens een avondje uit kwam ik in gesprek met iemand die ook een aantal honden had. Altijd leuk, maar een heel goed gesprek zat er niet in, want de muziek stond erg hard. Er werd gevraagd wat voor soort hond ik had en ik antwoordde "een greyhound" (toen leefde Max nog). Hij keek me een beetje raar aan, vroeg 't nogmaals en haalde toen zijn schouders op. "Bedoel je daarmee een poedel of een chihuahua ofzo??" Ik keek hem niet-begrijpend aan... Duurde wel een paar minuten totdat we erachter kwamen waar de spraakverwarring lag: hij dacht dat ik had gezegd: "Ik heb zo'n GAYhond..." :roll:
Paco&Co
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor Melle op ma 23 aug 2010, 20:51

Paco&Co schreef:*GRIJNS* Heb al erg moeten lachen om alle uitspraken... heb er ook nog eentje van een tijdje geleden:

Samen met manlief én Paco stond ik bij de uitgang van een supermarkt; manlief stond even te praten met een kennis en ik maakte met Paco een beetje plaats voor een moeder met 2 kinderen van een jaartje of 7 die een winkelwagentje wilde halen. Moeders stond in haar portemonnee te zoeken naar een muntje voor in de winkelwagen en de 2 kleintjes kregen Paco in 't oog. Ze vroegen netjes of ze hem even mochten aaien en of ze heel voorzichtig moesten zijn als 'ie heel bang was ( :thumbs: , applaus voor deze keurig opgevoede kindjes!). Nou is Paco in voor allerlei soorten aaien, dus no problemo voor hem (hij ging er eens goed voor zitten :mrgreen: )
Ze vroegen gelijk hoe hij heette en natuurlijk dat hij best dun was en dat ze alle botjes konden voelen, vooral die daar aan de zijkant (wijzend op zijn buik)
Moeder kwam er achter dat ze geen gepast geld had en ging even wisselen binnen, terwijl ze eerst even had gevraagd of ik de kinderen even in de gaten wilde houden. Binnen een minuutje was ze terug, haalde een wagentje en riep dat de kinderen mee naar binnen konden om de boodschappen te gaan doen.
Die waren echter nog zo bezig met Paco dat ze niet zonder slag of stoot mee gingen. Ze probeerde ze om te kopen door te zeggen dat ze mochten uitzoeken wat ze 's avonds gingen eten en noemde al wat lekkere dingen op. 1 kindje liep al snel op haar af, terwijl de andere nog even bleef aaien. Moeder gooide vanalles in de strijd: knakworstjes, friet, pannenkoeken, aardbeien, lasagna... het andere kindje liep wat aarzelend ook naar moeder, keek nog een paar keer achterom naar Paco en riep toen heel hard: "Ik weet het mama.... SPARERIBS!!" :smile:

En nog ééntje (maar geen kinderuitspraak): tijdens een avondje uit kwam ik in gesprek met iemand die ook een aantal honden had. Altijd leuk, maar een heel goed gesprek zat er niet in, want de muziek stond erg hard. Er werd gevraagd wat voor soort hond ik had en ik antwoordde "een greyhound" (toen leefde Max nog). Hij keek me een beetje raar aan, vroeg 't nogmaals en haalde toen zijn schouders op. "Bedoel je daarmee een poedel of een chihuahua ofzo??" Ik keek hem niet-begrijpend aan... Duurde wel een paar minuten totdat we erachter kwamen waar de spraakverwarring lag: hij dacht dat ik had gezegd: "Ik heb zo'n GAYhond..." :roll:

:smile: :smile: :smile: Geweldige verhalen!!!
Afbeelding
Melle
Eye catcher
Eye catcher

Berichtdoor Lichtje op ma 23 aug 2010, 21:03

:mrgreen: :smile:
Afbeelding
Lichtje
Quarantaine
Quarantaine

VorigeVolgende