Volgende week gaat hij beginnen! Op mijn werk heb ik het ook besproken met mijn collega om als ik omhoog zit, eerder te beginnen zodat ik tussen de middag een uurtje weg kan, was geen enkel probleem!
En ik heb me de hele week druk lopen maken

Hopelijk gaat het met Phoenix snel wat beter. Hoe gaat het nu? 

Anne schreef:Naära, welkom terug!Hopelijk gaat het met Phoenix snel wat beter. Hoe gaat het nu?

Ze zal wel een beetje rust kunnen gebruiken
maar ze zal wel vlug de oude zijn!!Ze heeft zich zo te lezen in prima conditie gewerkt!!

Miriel schreef:Wow Naära, Egypte, wat heb je allemaal gezien? En dat Fientje, wat is het toch een streskipje, hoe deed ze toen ze je weer zag?

Wat leuk, Parijs! Ben er een paar keer geweest, Versaille nog nooit.
. Blaffen, aan de riem trekken etc. En denk maar niet dat die kat ook maar een beetje omloopt
Het liefst komt ze zo dichtbij, dat Spriet er nét niet aankan.

Anne schreef::hello: Wat leuk, Parijs! Ben er een paar keer geweest, Versaille nog nooit.
Hier in de buurt loopt trouwens een zwarte kat rond.. Telkens als Spriet die kat ziet, wordt ze. Blaffen, aan de riem trekken etc. En denk maar niet dat die kat ook maar een beetje omloopt
Het liefst komt ze zo dichtbij, dat Spriet er nét niet aankan.
Vorige week wat Math met Spriet wandelen, toen de kat weer vlak langsliep.. Toen werd Spriet helemaal gek, en raakte verstrikt in de riem. Blaffen, trekken en tegelijkertijd jezelf uit de riem proberen te bevrijden en proberen de kat te pakken gaat niet makkelijk. Gevolg: een tandafdruk in het been van mijn vader. Eerste paar dagen niet veel aan de hand, maar ondertussen zit hij al een week thuis omdat het is gaan ontsteken.. Hierna liep hij telkens even een andere route, om voorlopig de kat maar even te vermijden..

Sandy schreef:Vanmorgen ben ik al om half 5 opgestaan samen met mijn vader! We zijn van 5 tot 7 met de hondjes gaan wandelen. Het was heeerlijk!!!! Daarna moest ik gaan werken. !

VeganCatgirl schreef:ik ben net terug van de dierenarts, mijn kat Ayla moest geopereerd worden. Ik had een zwarte bol gezien op haar pootje. Het was blijkbaar een ontstoken talgklier! Ik vreesde al het ergste, maar het viel gelukkig nog mee

Wat een heerlijk ding is het toch 

.
om hygiënische redenen
(en alle katten uit de buurt). Het zou voor kinderen en jongeren moeten dienen vandaar... enfin nen hele uitleg dus maar we mogen er niet meer op. Volgens mij gewoon klachten gekomen van de buren. Er komen verschillende tuinen op het grasveld uit en 1 buur heeft een Duitse Herder die naar alles en iedereen blaft...dat is volgens mij meer de reden van het verbod. Nu moet ik er dus langs via de voorkant van de woning en blaft hij net zo hard
en bijgevolg moet ik langs een boerderij waar een herder los loopt die altijd aan komt lopen en blaffen (ik heb er schrik van)....dus neem ik nu een omweg om zo naar de velden te gaan, eigenlijk stom.... denk die regels aan mijn laars te lappen
Ik heb nog nooit geen kinderen of jongeren op dat veldje tegen gekomen, ik heb er eigenlijk nog nooit niemand gekruisd dus hoe stom....

Hij was helemaal verzwakte en was bijna dood. Het zat langs de weg en er was al een kat op het beestje aan het azen. Maar de vogel heeft het gelukkig gehaald!

Keer terug naar Café de windhond
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast