Hier nog even een verslag van afgelopen weekend. Wel wat lang geworden.
Wat een weekend hebben we achter de rug. In Heerenveen kom je gelijk in de oranjegekte aan.
Wij zijn meteen naar de Essentent gegaan waar we heel leuk zijn ontvangen. We kregen gelijk een kaart die we de hele dag moesten omhangen, zo kon je de tent in en uit en de controle was echt streng, anderen kwamen er niet in. Daarnaast kregen
we consumptiebonnen. Je kon de hele dag koffie/thee krijgen en nog drie bonnen per persoon voor andere drankjes, een bon voor saté, soep en twee broodjes. We mochten gelijk doorlopen om een oranje das op te halen. Dus we waren toch een beetje in het oranje. Het was wel druk in de tent maar niet overvol. Uiteraard super jammer dat Sven niet aanwezig was. Maar ze hebben heel erg hun best gedaan om andere bekenden daar te krijgen. Eerst hield Wobke de Vegt een praatje en als je dat wilde mocht je vragen stellen. Daarna begon de 500 m dames en heren. De sfeer is echt overweldigend, nog veel meer dan je op tv meekrijgt. Dit is echt super om mee te maken. Helemaal toen Smeekens de 500 meter won.
Daarna zijn we teruggegaan naar de tent om wat te eten. We waren wat aan het eten toen Ard Schenk op het podium kwam er ook een en ander heeft verteld. Marga heeft een praatje met Ard gemaakt en een aantal mensen om ons heen vroegen om handtekeningen, dat hebben wij toen ook maar gedaan. We moesten er daarna wel om lachen.
In de volgende pauza heeft Gerard Kemkers het woord genomen. Je ziet toch wel een aangeslagen Gerard.
In de volgende dweilpauze werd Renate Groenewold aangekondigd. Heel leuk, Renate heeft op vrijdag afscheid genomen. Ook Renate heeft hele mooie sportprestaties geleverd. Na afloop gingen verschillende mensen met haar op de foto. Ik
heb toen maar een handtekening gevraagd. Gezegd dat ze deze naast Ard mocht zetten en dat zij ook een kanjer is geweest. Dank je wel zei ze heel blij. Dit is dus wel heel grappig daar dit normaal helemaal niet kan. We waren echt even VIPs.
Wat je niet meekrijgt op tv is dat als een grote schaatser op het ijs komt om in te gaan rijden dat die ook applaus krijgen en aangemoedigd worden, vooral de Olympische deelnemers. Annie Vriesinger, Fabris, Scobrev, Bøkko etc.
Maar toen Carl Verheijen op het ijs verscheen braken ze de tent zowat af. Hij is zo aangemoedigd tijdens zijn laatste rit, echt geweldig om mee te maken. Daarna moest hij gewoon een extra ereronde maken terwijl de volgende twee al klaar stonden om te starten. Ook werd er vanalles op het ijs gegooid. De sfeer is echt geweldig om mee te maken en iedereen is vriendelijk en
netjes.
Nu heb ik al een tijd geleden geprobeerd om kaarten te krijgen voor het WK Allround voor komend weekend. Dit is toen niet gelukt. Ik heb gelijk toen de verkoop begon ingelogd. Eerst kreeg ik te zien dat ik over 40 seconde kaarten kon kopen, maar iedere keer als je dacht dat je aan de beurt was werd het weer veel langer. Toen ik er eindelijk doorkwam was alles uitverkocht. Ik heb toen een flinke klacht ingediend dat dit geen eerlijke manier is. Daar waren ze het mee eens, er klopte iets niet
maar ze konden niets meer doen het was uitverkocht. Nu kreeg ik vrijdagmiddag in eens een mail dat ze toch nog wat kaarten
beschikbaar hebben en dat eerst de mensen die een klacht hebben indediend daarvoor in aanmerking komen. Marga en ik waren zaterdag zo enthousiast dat ik zaterdagavond gelijk kaarten heb besteld voor zondag, nu wel zitplaatsen. Uiteraard worden we dan niet zo bediend maar dat geeft niet.
Zondag ben ik met drie katten en Marga met 2 katten naar een show geweest te Lohmar en dat was ook een groot succes.
Mijn Zucchero CAGCE, BIV en BIS, Annalisa CAC is nu Ch. BIV en BIS, Umaiza CAPE en BIS, Djoëwels van Marga CAC, BIV en NOM
Aïcha van Marga CAPIB en BIS. We gingen dus met een tas vol bekers naar huis. Zoveel katten tegelijkertijd in de prijzen maak je niet zo heel vaak mee.
Van de vereniging kregen we bij binnenkomst een grote doos Merci chocolade omdat ze 25 jaar bestaan, leuk gebaar.
Al met al een heel geslaagd weekend!!!
ZO EN NU MOGEN JULLIE HEEL HARD LACHEN!!!!!

Ook dit kreeg je cadeau, we hebben lang getwijfeld om dit ook te doen maar nu kan iedereen even lachen.
Groetjes,
Leslie