Kaarten gewonnen ISU finale wk afstanden schaatsen

Een plekje om over van alles en nog wat te praten.

Moderators: Anne, Leen

Kaarten gewonnen ISU finale wk afstanden schaatsen

Berichtdoor Chessa op za 06 maart 2010, 18:28

Hoi allemaal,

Ik ben weer even een klein kind. Ik heb voor twee personen kaarten gewonnen van Essent Svenenergy voor volgende week zaterdag finale WK afstanden schaatsen te Heerenveen Thialf. :thumbs: Die dag wordt de 500m dames en heren gereden, 1500 m dames en de 5 km heren met daarna de prijsuitreiking. Ik heb de kaarten vandaag ontvangen met een brief erbij, we worden vanaf 11.00 uur verwacht in de Essenttent (meer Sven fans hebben deze prijs gewonnen). Daar krijgen we consuptiebonnen en ook een lunchbuffet. Je kunt voor, tijdens en na de wedstrijd naar de Essenttent. In de brief staat verder dat Sven Kramer niet iedereen persoonlijk kan bedanken, dat vind ik wel een beetje flauw hoor :smile: :rol: maar dat hij wel langskomt. Ik vind het gewoon heel leuk om een keer de sfeer mee te maken in het Thialf, het is daar wel heel speciaal. Wie nu denkt mij op tv in oranje kleding, pruik, hoek, vlaggetjes op het gezicht te zien, helaas daar doe ik niet aan mee :smile:

Groetjes,

Leslie
Cattery Tesoro Turco
http://www.tesoro-turco.nl
Chessa
Dog Lover
Dog Lover

Re: Kaarten gewonnen ISU finale wk afstanden schaatsen

Berichtdoor mysalvation op za 06 maart 2010, 18:36

Goh wat leuk zeg!!
Dan ben je dus nog geen kilometer bij mij vandaan ;)!!
mysalvation
Aspirant lid
Aspirant lid

Berichtdoor Moniek op za 06 maart 2010, 18:41

Leuk, dat is wel gaaf hoor!!
Heb me altijd al afgevraagd hoe dat zou zijn als je daar staat :mrgreen:

Dus in de avond op de koffie bij MySalvation!! of een 3 gangen dinee :music: :smile:

Veel plezier alvast!!
En foto's maken van Svenneke hé als je die kan close- uppen :mrgreen:

Gr. Monique
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Moniek
*Speurneus*
*Speurneus*

Berichtdoor marian op za 06 maart 2010, 18:59

Wat een speciale prijs Leslie !!! het kan niet anders , of je gaat geweldig genieten , het is een hele bijzondere sfeer daar in Thialf , dat zie je nergens ter wereld, er word zó met de schaatsers meegeleeft
Heerlijk Leslie dat word een hele leuke dag , ik ga opletten of ik je zie , je zal wel opvallen zonder oranje
marian
Favoriet
Favoriet

Berichtdoor racemonstertje op zo 07 maart 2010, 00:10

Oo da´s superleuk zeg om dat te winnen! :cheer: Heel veel plezier daar alvast! :thumbs:
Afbeelding
racemonstertje
Puppy
Puppy

Berichtdoor Tosy op zo 07 maart 2010, 11:16

Die sfeer in het stadion lijkt me heerlijk om eens mee te maken.. :cheer:
Ik ga ook opletten of ik je kan zien..., zonder "oranje".... :mrgreen:

Heel veel plezier :klap:

Tosy.
Afbeelding
Tosy
Skinny
Skinny

Berichtdoor Chessa op ma 08 maart 2010, 13:27

Iedereen dank voor de leuke reacties. Ik heb er zin in, precies zoals iedereen schrijft er hangt daar een speciale sfeer iets wat je bij andere wedstrijden niet ziet. Lijkt me heel leuk om een keer mee te maken.

Het wordt wel een druk weekend daar ik de volgende dag al heel vroeg naar een kattenshow voorbij Keulen ga. Ik had daar al voor ingeschreven. Maar dat kan er ook nog wel bij.

Groetjes,

Leslie
Cattery Tesoro Turco
Chessa
Dog Lover
Dog Lover

Berichtdoor Monique op ma 08 maart 2010, 17:04

Oooooo super gaaf!!! Enne inderdaad foto's maken van Sven he? ;)
Afbeelding
Monique
Langneus
Langneus

Berichtdoor Lichtje op ma 08 maart 2010, 19:36

Geniet ervan!! :cheer: :cheer:
Afbeelding
Lichtje
Quarantaine
Quarantaine

Berichtdoor Chessa op wo 10 maart 2010, 19:35

Dank voor jullie reacties. Geen foto's van Sven (nu was ik niet van plan mijn camera mee te nemen), Sven is ziek en schaatst komend weekend niet. Ik vind het wel heel jammer daar hij in mijn ogen een van de beste schaatsers is ooit. Gelukkig komen er ook nog een heleboel andere goede schaatsers. Maar een klein beetje teleurgesteld ben ik wel.

Groetjes,

Leslie
Cattery Tesoro Turco
Chessa
Dog Lover
Dog Lover

Berichtdoor marian op wo 10 maart 2010, 21:39

Ik heb het ook gehoord , wat een teleurstelling Leslie gelukkig hebben we meer schaatskanonnen
marian
Favoriet
Favoriet

Berichtdoor Monique op do 11 maart 2010, 20:47

Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh wat jammer...maar de sfeer zal er niet minder om zijn toch? :thumbs:
Afbeelding
Monique
Langneus
Langneus

Berichtdoor P-H-N-X op vr 12 maart 2010, 12:33

Veel plezier morgen Leslie!

Groetjes Marlou
P-H-N-X
Dog Lover
Dog Lover

Berichtdoor Dali op vr 12 maart 2010, 15:21

Ohhhhhhhhh, wat leuk, heel veel plezier morgen!!!!!!!!!!!!!!!

Kitty
Dali
Modelhond
Modelhond

Berichtdoor Chessa op vr 12 maart 2010, 23:38

Dank jullie wel! Ik zal nog wel even schrijven hoe het geweest is. Helaas is Ireen Wüst ook ziek. Wel heel jammer.

Groetjes,

Leslie
Cattery Tesoro Turco
Chessa
Dog Lover
Dog Lover

Berichtdoor racemonstertje op za 13 maart 2010, 00:14

Jammer zeg ze hebben zeker de post olympische koorts :(
Desondanks heel veel plezier morgen! :cheer:
Afbeelding
racemonstertje
Puppy
Puppy

Berichtdoor Chessa op wo 17 maart 2010, 21:14

Hier nog even een verslag van afgelopen weekend. Wel wat lang geworden.

Wat een weekend hebben we achter de rug. In Heerenveen kom je gelijk in de oranjegekte aan.
Wij zijn meteen naar de Essentent gegaan waar we heel leuk zijn ontvangen. We kregen gelijk een kaart die we de hele dag moesten omhangen, zo kon je de tent in en uit en de controle was echt streng, anderen kwamen er niet in. Daarnaast kregen
we consumptiebonnen. Je kon de hele dag koffie/thee krijgen en nog drie bonnen per persoon voor andere drankjes, een bon voor saté, soep en twee broodjes. We mochten gelijk doorlopen om een oranje das op te halen. Dus we waren toch een beetje in het oranje. Het was wel druk in de tent maar niet overvol. Uiteraard super jammer dat Sven niet aanwezig was. Maar ze hebben heel erg hun best gedaan om andere bekenden daar te krijgen. Eerst hield Wobke de Vegt een praatje en als je dat wilde mocht je vragen stellen. Daarna begon de 500 m dames en heren. De sfeer is echt overweldigend, nog veel meer dan je op tv meekrijgt. Dit is echt super om mee te maken. Helemaal toen Smeekens de 500 meter won.

Daarna zijn we teruggegaan naar de tent om wat te eten. We waren wat aan het eten toen Ard Schenk op het podium kwam er ook een en ander heeft verteld. Marga heeft een praatje met Ard gemaakt en een aantal mensen om ons heen vroegen om handtekeningen, dat hebben wij toen ook maar gedaan. We moesten er daarna wel om lachen.
In de volgende pauza heeft Gerard Kemkers het woord genomen. Je ziet toch wel een aangeslagen Gerard.

In de volgende dweilpauze werd Renate Groenewold aangekondigd. Heel leuk, Renate heeft op vrijdag afscheid genomen. Ook Renate heeft hele mooie sportprestaties geleverd. Na afloop gingen verschillende mensen met haar op de foto. Ik
heb toen maar een handtekening gevraagd. Gezegd dat ze deze naast Ard mocht zetten en dat zij ook een kanjer is geweest. Dank je wel zei ze heel blij. Dit is dus wel heel grappig daar dit normaal helemaal niet kan. We waren echt even VIPs.

Wat je niet meekrijgt op tv is dat als een grote schaatser op het ijs komt om in te gaan rijden dat die ook applaus krijgen en aangemoedigd worden, vooral de Olympische deelnemers. Annie Vriesinger, Fabris, Scobrev, Bøkko etc.
Maar toen Carl Verheijen op het ijs verscheen braken ze de tent zowat af. Hij is zo aangemoedigd tijdens zijn laatste rit, echt geweldig om mee te maken. Daarna moest hij gewoon een extra ereronde maken terwijl de volgende twee al klaar stonden om te starten. Ook werd er vanalles op het ijs gegooid. De sfeer is echt geweldig om mee te maken en iedereen is vriendelijk en
netjes.

Nu heb ik al een tijd geleden geprobeerd om kaarten te krijgen voor het WK Allround voor komend weekend. Dit is toen niet gelukt. Ik heb gelijk toen de verkoop begon ingelogd. Eerst kreeg ik te zien dat ik over 40 seconde kaarten kon kopen, maar iedere keer als je dacht dat je aan de beurt was werd het weer veel langer. Toen ik er eindelijk doorkwam was alles uitverkocht. Ik heb toen een flinke klacht ingediend dat dit geen eerlijke manier is. Daar waren ze het mee eens, er klopte iets niet
maar ze konden niets meer doen het was uitverkocht. Nu kreeg ik vrijdagmiddag in eens een mail dat ze toch nog wat kaarten
beschikbaar hebben en dat eerst de mensen die een klacht hebben indediend daarvoor in aanmerking komen. Marga en ik waren zaterdag zo enthousiast dat ik zaterdagavond gelijk kaarten heb besteld voor zondag, nu wel zitplaatsen. Uiteraard worden we dan niet zo bediend maar dat geeft niet.

Zondag ben ik met drie katten en Marga met 2 katten naar een show geweest te Lohmar en dat was ook een groot succes.
Mijn Zucchero CAGCE, BIV en BIS, Annalisa CAC is nu Ch. BIV en BIS, Umaiza CAPE en BIS, Djoëwels van Marga CAC, BIV en NOM
Aïcha van Marga CAPIB en BIS. We gingen dus met een tas vol bekers naar huis. Zoveel katten tegelijkertijd in de prijzen maak je niet zo heel vaak mee.
Van de vereniging kregen we bij binnenkomst een grote doos Merci chocolade omdat ze 25 jaar bestaan, leuk gebaar.

Al met al een heel geslaagd weekend!!!

ZO EN NU MOGEN JULLIE HEEL HARD LACHEN!!!!! :rol: Ook dit kreeg je cadeau, we hebben lang getwijfeld om dit ook te doen maar nu kan iedereen even lachen.

Groetjes,
Leslie

Afbeelding
Cattery Tesoro Turco
Chessa
Dog Lover
Dog Lover

Berichtdoor Monique op wo 17 maart 2010, 22:10

:smile: :rol: :smile: :rol: :smile: :rol: Die foto!!! En die uitdrukking op jullie gezichten...moet dit nu...zo kijken jullie :smile: :rol: :smile: :rol: :smile: :rol:

Super leuk verslag! En gefeliciteerd met al jullie prijzen :klap: :thumbs:
Afbeelding
Monique
Langneus
Langneus

Berichtdoor Lichtje op wo 17 maart 2010, 22:48

Jullie hebben uiteindelijk toch wel genoten van dit heel wisselend weekend lees ik. En die foto :whaha: Wat meer enthousiasme had wel gemogen hé dames :smile:
Afbeelding
Lichtje
Quarantaine
Quarantaine

Keer terug naar Café de windhond